کسب درآمد با اپلیکیشن موبایلی و تایید شده Bee NetworK

دوستان عزیز لطفا کد معرف را mansour333 وارید بکنید و برای دانلود لینک لازم نیست . کد معرف لازمه و برای اندرویید ها هم در مایکت و بازار و گوگل پلی موجوده و در آی او اس هم در اپ استور /... پس بریا حمایت از سایت لطفا کد معرف mansour333 زده شود . با تشکر

 

اگر مطالب کسب درآمد سایت درآمد 98 را دنبال کرده باشید،اپلیکیشن های مختلفی را برای کسب درآمد معرفی کردیم که موفق ترین آن ها Pi network بود که تا چند ماه دیگر قرار است در فاز نهایی قیمت گذاری شود و کسانی که بعد از یک سال با زحمت در آن فعالیت کرده اند مزد خود را می گیرند. خیلی ها در استفاده از پی آی نتورک دچار تردید بودند و عده ای با جبهه گرفتن در مقابل آن به افراد دیگر سعی می کردند که بگویند کار کردن با این ایردراپ اشتباهی بزرگ است و فایده ای جز ضرر زدن به گوشی شما ندارد. حالا همان افراد پس از رسیدن به فاز نهایی ایردراپ Pi network حسرت اشتباهی که کرده اند را می خورند. بگذریم امروز قصد داریم که یکی دیگر از این نوع برنامه ها را معرفی کنیم که مجوز دانلود در گوگل پلی هم را کسب کرده است و به تازگی کمتر از چند هفته منتشر شده است و امروز قصد معرفی آن را داریم.

اپلیکیشنی که امروز قصد معرفی آن را داریم Bee Network است. این برنامه هنوز در شروع راه هست و برای کسانی که سریع تر وارد آن شوند در آینده پرسود تر خواهد بود. در واقع Bee Network یک اپلیکیشن موبایلی استخراج ارز Bee هست. Bee یک ارز رمزنگاری شده است که توسط تلفن های همراه استخراج می شود و قرار است در سه فاز مختلف عرضه،قابل معامله و در نهایت قیمت گذاری شود که پیش بینی می شود از سال 2021 تا 2023 مراحل آن پیش رود و پس از لیست شدن شما می توانید ارز Bee که استخراج کردید را با ارزهایی مثل بیت کوین مبادله کنید و در نهایت آن را با استفاده از صرافی های ارز دیجیتال به ریال ایران تبدیل کنید.

نحوه دانلود و استفاده از اپلیکیشن موبایلی Bee Network

 

ابتدا با زدن روی لینک زیر از گوگل پلی گوشیتان اپلیکیشن Bee Network را دانلود و نصب بفرمایید.

 

دانلود اپلیکیشن Bee Network

 

پس از نصب اپلیکیشن Bee Network را اجرا کنید. ( مانند تصویر زیر دو راه برای عضویت در این اپلیکیشن وجود دارد. عضویت از طریق فیسبوک و عضویت از طریق تلفن همراه که توصیه ما ثبت نام با تلفن همراه هست. ) پس گزینه Continue with phone number را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی نام کشور ایران را مانند تصویر زیر انتخاب کنید و در کادر دوم شماره همراه خود را وارد کنید. با زدن بر روی Send Sms کدی برای شما ارسال می شود.

آن کد را مانند تصویر زیر داخل کادر وارد کرده و بر روی Confirm ضربه بزنید. اگر کدی براتون احیاناً نیومد در تایم دیگری برای ثبت نام تست کنید و یا زیر گزینه Confirm نارنجی رنگ پس از گذشت تایمی که گفته شده می توانید دوباره درخواست ارسال Sms کنید.

در مرحله بعدی باید در کادر اول نام خود و در کادر دوم Username یا همان نام کاربری خود را وارد کنید. ( توجه داشته باشید که نام کاربری بسیار مهم است و در انتخاب آن دقت کنید. با استفاده از یوزرنیم می توانید افراد دیگر را در حین نصب Bee Network به زیرمجموعه خود در بیاورید. پس سعی کنید یوزرنیمی انتخاب کنید که کوتاه و خوانا باشد. ) پس از وارد کردن دو کادر گفته شده برای ادامه کار مانند تصویر زیر بر روی Confirm ضربه می زنیم.

در مرحله آخر یعنی Who has Refereed you یعنی چه کسی شما را به برنامه معرفی کرد می توانید از کد معرف d98site استفاده کنید و برای تکمیل ثبت نام یک بار دیگر بر روی Confirm کلیک کنید. کادر Referral Code  اجباری است و باید برای تکمیل عضویتتان حتما کادر را پر کنید و پس از پر کردن بر روی Confirm ضربه بزنید. ( اگر خواستید کسی را زیرمجموعه خود کنید می توانید یورز نیم خود را در اختیار آن بگذارید. در انتهای مطلب خواهیم گفت زیر مجموعه گیری چه تاثیری در استخراج ارز bee خواهد داشت.

ثبت نام شما تکمیل شده و حالا می توانید برای شروع استخراج بر روی صاعقه سبز رنگ که در تصویر زیر نشان دادیم کلیک کنید. توجه داشته باشید که هر 24 ساعت این صاعقه غیرفعال خواهد شد و باید مجدد آن را انتخاب کنید تا برای 24 ساعت دیگر تمدید شود. در ادامه خواهیم گفت که نحوه محاسبه ارز bee به چه صورت است.

 

نحوه استخراج ارز Bee network به چه صورت است؟

 

همان طور که گفتیم کافی است بر روی صاعقه سبز رنگ هر 24 ساعت ضربه بزنید. برای این که سرعت استخراج ارز Bee در اکانتتون رو بالا ببرید کافی است خودتان فعال باشید و افرادی را به زیرمجموعه خود کنید که آن ها هم فعال باشند. با این عمل سرعت استخراج شما به صورت محسوسی بالا خواهد رفت. در تصویر زیر مقدار استخراج شده را به صورت اعشاری نمایش می دهد به طور مثال 0.9994 کمی مانده که به عدد یک برسد پس مثل بعضی از افراد فکر نکنید که چند هزارتایی استخراج کردید 🙂  زیر مقدار ارزی که استخراج کردید، با رنگ سبز مقدار استخراج هر ساعت را به شما نمایش می دهد اگر به طور مثال عدد 2 را در تصویر زیر می بینید یعنی هر 1 ساعت به شما 2 تا ارز Bee می دهد که 24 ساعت آن می شود 48 ارز Bee و اگر هر چقدر زیرمجموعه های شما افزایش پیدا کند، سرعت شما هم برای دریافت ارز Bee افزایش پیدا می کند.

با کلیک بر روی Refer هم می توانید یک بار دیگر Username خود را مشاهده کنید و با زدن بر روی گزینه Refer your Contact به دوستانتان sms بدید و اون ها رو دعوت کنید و با زدن بر روی Share کد معرف یا همان یوزرنیم خود را در فضای مجازی و از طریق راه های دیگر با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. ( قابل ذکر است که پس از عضویت با کد معرف، به هر دو هم کاربری که معرفی کرده و هم کاربری که به عضویت آن درآمده است 1 bee رایگان می دهد.

نکات مهم در رابطه با استفاده از Bee Network

 

  • به هیچ وجه با چند اکانت ثبت نام نکنید و اکانت های دیگر را به عضویت خود در نیاورید. به دو دلیل 1. این که امکان شناسایی بالاست از طریق مدل گوشی تان و اینترنتان به راحتی قابل تشخیص است و 2. این که پس از رسیدن به فاز نهایی باید برای هر اکانت مدارک ارائه کنید که این کار هم غیرممکن است.در فاز نهایی اکانت شما برای شناسایی نهایی نیاز به مدارک واقعی مانند کارت ملی یا پاسپورت و دیگر مدارکی هست که متعاقبا توسط تیم Bee Network اعلام خواهد شد.
  • تعداد توکن های Bee Network بر طبق شنیده ها حدود 10 میلیارد هست و قیمت پیش بینی آن حدود 100 تا 300 تومان برای هر تعداد آن هست ( این اطلاعات دقیق نیست و ممکن است بعداً این مطلب بروز شود.)
  • عده ای می گفتند این برنامه و یا برنامه های مشابه مانند Pi network به گوشی فشار می آورد. در حالی که تمامی این نوع اپلکیشن ها برای استخراج از فضای ابری خود هاستشان استفاده می کند و این هیچ ضرری برای گوشی ندارد. برای اثبات این ادعامون کافیه پس از کلیک بر روی صاعقه سبز رنگ برنامه را از داخل تنظیمات گوشی Force Close یا متوقف کردن کامل برنامه کنید. با این عمل برنامه به حالت بسته کامل می رود انگار اصلاً این برنامه را نصب نکردید. پس از چند ساعت مجدد برنامه را باز کنید می بینید که استخراج ارز متوقف نشده و اون تعداد ساعتی که هم کامل بسته بوده استخراج شده و به ارز Bee شما اضافه شده است.
  • تنها کاری که باید کنید این که هر 24 ساعت بر روی صاعقه کلیک کنید. همین اگر هم می خواین سرعت استخراجتون افزایش پیدا کنه دوستان و افراد دیگر را به زیرمجموعه خود در بیاورید.
  • موارد دیگری هم در منوی های مختلف اپلیکیشن هستند مثل Security Circle که به فارسی میشه دایره امنیتی که می تونید 5 نفر از افرادی که زیرمجموعه شما و فعال هستند را در این دایره قرار بدید تا سرعت استخراجتون از قبل هم بیشتر بشه و هم این که کمکی می کنید که Bee Network در شناسایی افراد واقعی دقیق تر باشه

 

هرگونه سوال و یا مشکلی دارید در زیر همین مطلب در نظرات مطرح کنید،سعی می کنیم در کمترین زمان ممکن نظرات شما را تایید کنیم و در صورت لزوم پاسخ شما بدهیم.

 

موفق باشید.