سلام دوستان قبل از خوندن مطالب و عضو شدن چند مورد برای کار با هم رو میخوام اعلام کنم :

1- حتما حتما با لینک ما ثبت نام کنید تا در کانال سیگنالها عضو بشید

2- حتما بعد ثبت نام حسابتان رو شارژ کنید تا بتونید شروع به کار و لینک عضویت در کانال سیگنالهای رایگان رو از ما دریافت کنید

3 - اسکرین شات از صفحه حساب واقعی در بروکر الپاری و کابین که ای دی ما در آن درج شده رو حتما در تلگرام @winadmino  ارسال کنید تا لینک عضویت کانال سیگنال ارسال شود .

4 - همیشه توسط تیم ما کد رفرال چک میشود و در صورت تغییر کد از کانال اخراج میشوید و دیگر نمی توانید عضو شوید پس لگد به بخت خودت نزن

آموزش کامل و نحوه ثبت نام در فارکس و ثبت نام در بروکر آلپاری Alpari

شما می‌توانید سرفصل مدنظر خود از فهرست محتوای این مقاله انتخاب کنید تا به قسمت مربوطه هدایت شوید:

معرفی بزرگترین و مشهورترین بروکر فارکس برای ایرانیان

سایت آلپاری alpari یکی از بروکرهای قدیمی و معتبر جهان با سابقه بیش از 22 سال فعالیت در بازارهای فارکس است. این بروکر تقریبا 5 سال است که درمیان خدمات خود، باینری آپشن را نیز اضافه کرده است. بسیاری افراد بدنبال آموزش ثبت نام در سایت آلپاری alpari بصورت تصویری هستند که در این مقاله به آن می پردازیم. اگر تمایل به حضور در این بروکر معتبر و باسابقه را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

این یکی از بروکرهایی است که ایرانی ها را مجاز دانسته و اهمیت زیادی می دهد. این بروکر به اندازه ای تریدرهای ایرانی را  ارزشمند می داند که هم پشتیبانی فارسی برای ایرانیان راه اندازی کرده است. علاوه براین، برای ایرانی ها، زبان فارسی در این سایت راه اندازی شده و فارسی زبانان بهترین رابط کاربری را دردسترس دارند. 

مقاله پیشنهادی: اخبار فارکس

هشدار : برورکرهای زیادی به تازگی در بازار ایران وارد شده اند اما قابل اطمینان نیستند. آنها تبلیغات زیادی کرده و بونوس های زیادی می دهند. هرچند که برخی از آنها داخل کشور خودشان معتبر هستند اما برای ایرانی ها قابل اعتماد نیستند. زیرا براحتی قادرند موجودی ایرانی ها را مسدود کرده و شما هیچ کاری از دستتان برنمی آید. ما صرفا آلپاری را تایید کرده و به آن اعتماد داریم. زیرا این سایت دارای شهرت جهانی ویگولاتوری قدرتمندی داشته و چندین سال سابقه همکاری با ایرانی ها را دارد.

بدلیل ارزشمند بودن این بروکر برای ایرانیان، در این مقاله علاوه بر ارائه توضیحات کامل برای معرفی و آموزش ثبت نام در بروکر آلپاری، شما را با فضای کاربری این بروکر آشنا می کنیم.

(در صورتی که لینک باز نشد ، نیاز به استفاده از فیلتر شکن هست)

جهت افتتاح حساب در سایت اصلی و رسمی آلپاری حتما روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام شوید. 

ثبت نام در الپاری

ورود و ایجاد حساب در سایت اصلی و رسمی آلپاری

برای ایجاد حساب کاربری باید وارد سایت آلپاری شوید. پس از ورود به این سایت، باید مشخصات دقیق خود ازجمله نام و نام خانوادگی (به زبان انگلیسی)، ایمیل معتبر و شماره همراه خود (بدون صفر ابتدایی) را وارد نمایید. پس از ورود اطلاعات، باید تیک پذیرش قوانین را زده و بر روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

                               لینک ثبت نام

تابعیت کشور خود، شهر محل سکونت خود را در مرحله بعدی باید وارد کرده و روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

لینک ثبت نام

لینک ثبت نام

در مرحله بعدی، باید یکی از ۲ روش را برای دریافت کد تاییدیه برای بروکر انتخاب کنید:

  • در روش اول برای شما ایمیل ارسال می شود. در روش دوم، کد به شماره همراه شما ارسال می شود.
  • روش دوم قطعا سریع تر و راحتر تر است و توصیه می کنیم این روش را انتخاب کنید.

لینک ثبت نام

پس از دریافت کد تاییدیه و وارد کردن این کد در کادر موردنظر، با کلیک روی گزینه اتمام ثبت نام، به مرحله بعدی وارد می شوید. در این مرحله، باید رمز عبوری را برای حساب کاربری خود مشخص کرده و سپس روی گزینه فعال سازی کلیک نمایید. دقت کنید که رمز عبور حداقل باید دارای 8 کاراکتر بوده و حاوی حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد باشد. سعی کنید این پسورد را در جایی امن یادداشت کنید تا آن را فراموش نکنید. 

لینک ثبت نام

البته در برخی مواقع، خود سایت آلپاری برای شما پسوردی را انتخاب می کند و ممکن است تصویر فوق به شما نمایش داده نشود. در این حالت باید وارد ایمیل خود شده و صندوق ورودی یا هرزنامه ایمیل خود را بررسی کنید. در این صورت، از سوی آلپاری ایمیلی  دریافت می کنید که رمز عبور شما در همان ایمیل قابل مشاهده است. به منظور تغییر رمز عبور می توانید از قسمت تنظیمات بالای صفحه این کار را انجام دهید. سپس با کلیک روی گزینه امنیتی و شخصی سازی به صفحه جدیدی وارد شده و براحتی پسورد خود را تغییر دهید. کار ثبت نام شما تا این مرحله به پایان رسید.

اما به منظور فعالیت در آلپاری باید کار دیگری هم انجام دهید. سایت آلپاری هم از فارکس و هم از باینری آپشن پشتیبانی می کند. بنابراین برای معامله در این حساب ها باید ابتدا حساب فارکس یا باینری آپشن را برای خود ایجاد نمایید. در ادامه این مقاله، نحوه ساخت هر دوی این حساب ها (فارکس و باینری) را آموزش می دهیم.

لینک ثبت نام

آموزش ساخت حساب فارکس آلپاری

در سایت آلپاری، مطابق با تصویر زیر، بر روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید.

لینک ثبت نام

پس از کلیک بر روی این گزینه، می توانید هم فضای لایو فارکس و هم حساب دموی خود را بسازید. مطابق با تصویر زیر، دو گزینه حقیقی و مجازی را خواهید دید. گزینه حقیقی به معنای حساب لایو یا ریل است و منظور از گزینه مجازی حساب دمو است. روند ساخت دمو و لایو تفاوتی با هم ندارند.

توصیه می شود افراد تازه کار برای آشنایی با محیط فارکس آلپاری، در ابتدا حساب دمو باز کنند. این افراد بهتر است پس از کسب اطلاعات کافی، حساب حقیقی بسازند. اگر در هر قسمتی از کار سوالی برایتان پیش آمد، در همین صفحه کامنت کنید تا پاسخ خود را سریعا دریافت کنید. در ساخت حساب عجله نکنید و بدون اطلاعات این کار را انجام ندهید. 

باتوجه به شکل قبل، با انتخاب گزینه حقیقی، 6 گزینه قابل مشاهده است:

  • برای افرادی که در ابتدا هیچ سرمایه ای ندارند می توانند با انتخاب گزینه nano.mt4 یک دلار در حساب خود دریافت کنند.
  • افرادی که حداقل 20 دلار اولیه دارند می توانند گزینه standard.mt4 را انتخاب کنند.

درمورد موجودی حساب، سه گزینه را مشاهده می کنید که باید گزینه دلار یا  USD را انتخاب کرده و درنهایت روی دکمه سبز رنگ افتتاح حساب کلیک کنید.

در مرحله بعدی، نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به متاتریدر4 به شما داده می شود.

لینک ثبت نام

ثبت نام در الپاری

لینک ثبت نام